امیدوارم که طی این مدت استفاده کرده باشید.
ما معتادان زود قضاوت می کنیم . طی این مدت . ... رو تحمل کردم
چیزی توی اینترنت زیاده گروه . و بقول امیر شرکت نفت که نزدم !!!!
اگه یه روز پشیمان شدم حتما به امیر زنگ می زنم
معتاد...ما را در سایت معتاد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 170