اتمام دارو درمان
خدایا شکرت
تمام روزهای سخت تمام شد -این روزا دیگه سرطان رو به شکر و یاری خداوند متعال تمام کردم ودارویی مصرف نمیکنم ---
یکی از دوستام - یه بار گفتم دیگه تمام شد - در جوابم گفت سرطان خوب شدنی نیست دوباره میاد سرغت ! نمیدانم هر کسی یه جور بهت روحیه میده --
بهتر در باره بیماریت به کسی توضیح ندی - چون هرکسی یه جور برات نسخه مینویسه .
در هر حال فعلا خوبم . و هر شش ماه برای چک کردن میرم ازمایش و سی تی اسکن .
بازم شکرت
+ نوشته شده در یکشنبه دوازدهم مرداد ۱۴۰۴ساعت ۱۰:۳۴ ق.ظ  توسط مدیروبلاگ |
