فعلا باید هر سه ماه یکبار،جهت جلوگیری از عود مجدد غدد، شیمی درمانی کنم
+ نوشته شده در شنبه بیستم اسفند ۱۴۰۱ساعت ۲:۱۵ ب.ظ  توسط مدیروبلاگ |
معتاد...
ما را در سایت معتاد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: يکشنبه 21 اسفند 1401 ساعت: 21:42