8 اسفند ماه ۱۴۰۳ ،اخرین شیمی درمانی

خرید بک لینک

8 اسفند ماه ۱۴۰۳ ،اخرین شیمی درمانی

همه چی تمام شد فقط اونقدر در دوران شیمی درمانی سرفه کردم ،فتق کشاله ران گرفتم ،که گاهی درد میگیره اونم راهش فقط جراحی کردن ه ، خدایا تمام بیماران معتاد و بخصوص سرطانی ر و شفا بده واقعا مریضی بدی ه ، خدایا شکرت ، از این شیمی درمانی راحت شدم .

+ نوشته شده در  جمعه دهم اسفند ۱۴۰۳ساعت ۱۰:۲۰ ق.ظ&nbsp توسط مدیروبلاگ  | 

معتاد...

ما را در سایت معتاد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: پنجشنبه 13 آذر 1404 ساعت: 4:21

صفحه بندی