لغزش بعد از 8 ماه

خرید بک لینک
ادم وقتی بعد 8 ماه می لغزه می بینه دیگه بعد از گذشت چند روز خماری نیامد سراغش . همین نیامدن خماری باعث میشه ،ادم احساس کنه دیگه این بار می تونم هفته ای بکشم و کنترل کنم .

حتی اگر هم بشه که نمیشه . بد ترین اتفاق اینه که من این روزها باهاش درگیرم فکر مواد و مصرف دایم میاد توی سرم . اولین لغزش باعث شده افکارم بهم بریزه . اولین بیکاری که میاد سراغم فکر مصرف و نشستن میاد توی کله ام . به ار شیو دی ماه 1394 یه نگاه انداختم . دیدم بهتره دیگه بی خیال بشم دوباره نباید تمام مراحل رو از نو برم . الان اگه دیگه نرم سراغش خیلی راحت می تونم پاکی رو ادامه بدم . فقط باید دوری کرد . ازدوست مصرف کننده!!

یکی از عوامل لغزش من این بود که دو ماه است در روبروی مغازه ام یکی از دوستان قدیمی مصرف کننده مغازه اجاره کرده . دایم میره پشت مغازه در رو میبنده و شروع به مصرف می کنه .همین باعث لغزشم شد و باهم یه روز مصرف کردیم

اگه تونستم پاک بمانم تاریخ شمار پاکی رو ادامه میدم .

معتاد...

ما را در سایت معتاد دنبال می‌کنید

برچسب: لغزش بعد از ترک اعتیاد,لغزش بعد از ترک شیشه, نویسنده: بازدید: 330 تاريخ: چهارشنبه 31 شهريور 1395 ساعت: 8:08

صفحه بندی