یه غده تو مجاورت ریه دارم ، حس و حال خوبی ندارم الان روز ه ام ، ولی امسال نشد که روزه بگیرم ، همش دارو و درمان ، چند روزه مصرف میکنم ، حس خوبی ندارم
ما را در سایت معتاد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 146 تاريخ: سه شنبه 13 ارديبهشت 1401 ساعت: 23:41