فرورفتگی تی ۷

خرید بک لینک

یه زائده در مهره تی ۷ باز جدید دیده شده ، فکرم باز خراب شد ، دکتر گفت باید تا دو سال دیگه سه ماه یک بار شیمی درمانی کنم ، ، این چه درد ی بود خدایا گرفتار من کردی ، تنها که میشم هی گریه میکنم ، بغض گلو م رو میگیره ، خسته شدم از این وضع، خدایا بسه دیگه ، تحمل من کمه ، هیچ چی شادم نمیکنه

+ نوشته شده در  سه شنبه چهاردهم آذر ۱۴۰۲ساعت ۹:۳۰ ب.ظ&nbsp توسط مدیروبلاگ  | 

معتاد...

ما را در سایت معتاد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: پنجشنبه 16 آذر 1402 ساعت: 13:17

صفحه بندی