۶ماه و هجده روز گذشت

خرید بک لینک
یکی توی گروه تلگرام میگفت چرا روز میشمرید . من که یادم نیست کی ترک کردم . منم اوایل که هی ترک هی لغزش میکردم همین جوری فکر میکردم . میگفتم ای بابا چرا میشمری هر وقت دوست داری ترک میکنی هر وقت هم خاستی میکشی دیگه تاریخ چرا معین میکنید. اما بعدها دیدم نمیشه با اولین لغزش بعد از حداکثر دو ما ه دوبار میرسی ته خط... پارسال این موقع ماه رمضان هم تریاک بعد افطار مصرف میکردم و دم سحر هم سه سی سی متادون میخوردم تا بتونم روزه بگیرم .دم افطار که میشد با اولین لقمه اسهال میشدم و ابریزش بینی شروع میشد حتما یه دستمال وقت افطاری لازم میشد. اما امسال راحت روزه گرفتم و مشکلی هم نداشتم. خدااااایاااا شکرررررت

معتاد...

ما را در سایت معتاد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 171 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 3:35

صفحه بندی